basyirah's FotoPage

By: basyirah lotfi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Friday, 15-Aug-2008 09:45 Email | Share | | Bookmark
Lamanya tak jengok .....

Taman Tun Dr Ismail
00:00
Tangkap Ikan kecil
00:00
Kat kolam rumah Abah Kiara
00:00
View all 12 photos...
Lamanya tak login...tak ingat passwrd dah pun..so terpaksa contact support group... Yahooo ..dah tau..username dan pwd....
Ini gambar yang diambil tahun 2006 guna digital KODAK, sekarang tak guna sangat sebab baterinya atak tahan lama.....
Ada beberapa gambar yang diambil kat Taman TTDI, suasana kat sana memang best ,,kalau bawak anak-anak jalan..boleh main air sungai yang kecil..tangkap ikan kecil, udang , naik jambatan gantung,..tengok anak-anak cina berlatih skateboard...macam...ada nenek dok taici....
Gambar raya aidiadha 2006 pun ada sekali..tahun ni memang x balik kg...sedih jugak..kat sini sembahyang solat raya...oh sungguh terkejut...masjid hanya dipenuhi rakyat bangladesh hanya segenlintir saja penduduk kg kat sini.....


Friday, 19-Jan-2007 06:17 Email | Share | | Bookmark

Basyirah dan Kak Aisyah
 
 
View all 5 photos...


Wednesday, 14-Jun-2006 05:49 Email | Share | | Bookmark
Basyirah foto

 
 
 
View all 6 photos...


Friday, 2-Jun-2006 06:07 Email | Share | | Bookmark
My first time........

My sisters and Abe
Kak Cik Aisyah
me...basyirah


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net